Returpolitikk

Hvordan returnerer jeg en vare?

– Vi har 30 dagers returrett.

- Send e-post til info@curly-sthlm.se for å få returseddelen din:

Sørg for at varen er i samme stand som ved levering, slik at retur, bytte og åpne kjøp kan gjennomføres!

- Vi tar 49:- for retur.

Hvordan går jeg frem for å klage på et ødelagt produkt?

Når man blir spurt om klage er du velkommen til send følgende informasjon på e-post til
info@curly-sthlm.se
- Emne: Ordrenummeret ditt
- Bilde: Fotografer synlige skader. Hvis skaden ikke er synlig, send inn en video eller beskriv skaden i tekstform.



ÅPENT KJØP/ERSTATNINGSRETT/REKLAMASJON

Vi overholder loven om fjernavtaler i henhold til Det svenske Forbrukerverkets anbefalinger. I henhold til fjernsalgsloven har du rett til å returnere bestilte, feilfrie varer uten å oppgi noen grunn. Varsel om dette må gis så snart som mulig, men senest innen fjorten (14) dager fra datoen varene ble mottatt (gjelder ikke spesialbestilte varer).Hvis du er usikker, kan du kontakte oss på info@curly-sthlm.se Hvis det kan bevises at det er en produksjonsfeil i produktet, vil vi forsøke å erstatte produktet med et nytt av samme type som mulig. Hvis et produkt ikke lenger er tilgjengelig, vil vi alltid forsøke å erstatte det med en nyere versjon av produktet. MERK! Garantien gjelder. ikke ved slitasje. Du vil motta en returseddel fra oss, og vi vil belaste deg 49:- for dette.

Husk at du som forbruker har plikt til å undersøke på varene du mottar. Du bør derfor inspisere produktet før du fjerner forseglinger som plast og lapper.